Drodzy uczniowie!

Drodzy uczniowie!

Zawieszenie zajęć w szkole w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego COVID -19 wymusiło zmianę techniki realizacji procesu dydaktycznego również w naszej szkole: z zajęć prowadzonych stacjonarnie w pomieszczeniach szkolnych na zajęcia prowadzone techniką „nauki na odległość”, tzw. zdalne nauczanie.

Zmiana techniki uczenia się i nauczania nie zwalnia żadnego z Was z obowiązku szkolnego określonego w art. 35 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, to znaczy codziennej nauki.

 

 Organizacja nauki polega na tym, że jesteście uczestnikami procesu dydaktycznego poprzez :

- dziennik  elektroniczny

- pocztę elektroniczną

- stronę internetową szkoły

- kontakty telefoniczne i SMS

- inne ustalone przez nauczyciela przedmiotu  z wychowawcą danej klasy i jej uczniami

Za pomocą tych narzędzi  będziecie otrzymywać wszelkie materiały dydaktyczne, informacje oraz brali udział w innych formach pracy. 

 

Zalogowanie się do e-dziennika w poszczególnych dniach i wskazanych godzinach lekcji  jest potwierdzeniem Twojej obecności na zajęciach.  Pragnę WAS poinformować, że sprawdzanie informacji publikowanych na  e-dzienniku i poczcie e-mail jest obowiązkiem potwierdzającym realizację obowiązku szkolnego tj. obecności na lekcji. Powinniście to robić w godzinach swoich lekcji.

W środę i czwartek realizujemy podział godzin z okresu gdy chodziliście do szkoły.

Wszelkie prace zadane przez nauczyciela, a wykonywane przez ucznia odsyłane są taką samą drogą elektroniczną i podlegają ocenianiu. W razie konieczności można  kontaktować się również pocztą tradycyjną.

 

Jako dyrektor szkoły, informuję, że na stronę w dzienniku elektronicznym będą przychodziły komunikaty np. nowy podział godzin czy zmienione  zasady oceniania. Proszę o dokładne ich przeczytanie!

 

Informuję, że pedagog szkolny pozostaje do dyspozycji uczniów  w godzinach:

 

Kontakt z pedagogiem: 

e-mail: pedagogdlastrachociny@interia.pl

poniedziałek  godz. 8-11

środa godz. 14-18

piątek godz. 7.30 – 11.30

  

  W szkole zorganizowana jest zdalna pomoc informatyka. W przypadku trudności z obsługą komputera lub potrzebą nabycia umiejętności obsługi programów lub aplikacji wykorzystywanych w procesie zdalnego nauczania zachęcamy rodziców i uczniów do indywidualnych konsultacji.

 

Kontakt z informatykiem:

e-mail: milo191tlen.pl

poniedziałek  w godz. 14 - 17

piątek w godz. 8  - 11

 

 

 

Pracownicy obsługi pełnią w szkole niezbędne dyżury. Prosimy o ewentualny kontakt telefoniczny z pracownikami  w godz. 8:00-13:00 (tel. 13 46 25 100 wew.24,25)

Wszystkie szkolne obiekty są zamknięte dla osób postronnych (w tym -  szkolne boiska, sala gimnastyczna,  siłownia).

W każdej sprawie można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej:                    

gstrachocina@poczta.onet.pl .

Nie opuszczaj własnego mieszkania!

Szkolne obiekty są pozamykane oraz został wprowadzony zakaz wstępu na boisko szkolne. 

Kontakt z nauczycielami uczącymi w Twojej klasie został przekazany poprzez e-dziennik.

Zwracam się z prośbą o przestrzeganie wszelkich zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych. Niestety, wg informacji WHO, młodzi ludzie też są narażeni na zakażenie.   

 Wszelkie kontakty ogranicz do  innych środków komunikacji.

 

Pamiętaj, że dyrekcja szkoły i wszyscy nauczyciele pozostają do Twojej dyspozycji!

 

Życzę spokoju i sukcesów w e- nauce!

Dyrektor szkoły

 

NA GÓRĘ