WYCIECZKA

WYCIECZKA KLAS PIERWSZYCH GIMNAZJUM

–> BÓBRKA –> DUKLA -> ZAKOPANE -> RABKA ZDRÓJ.

W dniach 26-27 uczniowie klas 1 gimnazjum wzięli udział w wycieczce szkolnej do Zakopanego. Wystartowaliśmy o 730 spod szkoły. Pierwszym punktem naszego wyjazdu było zwiedzenie Muzeum Budownictwa Naftowego w Bóbrce, tam mieliśmy okazję zobaczyć ''Ignacego Łukasiewicza przy pracy". Następnie odwiedziliśmy Sanktuarium i pustelnię św.Jana z Dukli. Pod opieką Świętego ruszyliśmy do Zakopanego, zostawiając za sobą deszcz. W autokarze panowała miła atmosfera, dzięki czemu nie odczuliśmy długiego czasu podróży. Kiedy dotarliśmy do pensjonatu w Małym Cichym, czekała na nas obiadokolacja. Szybko rozpakowaliśmy się, bo w planie były kolejne atrakcje: gril oraz dyskoteka do "białego rana". Ci, którzy nie chcieli tańczyć, mogli grać w piłkarzyki lub tenisa stołowego. Drugiego dnia zaraz po śniadaniu (730 ) wyruszyliśmy z przewodnikiem w góry. Wybraliśmy przejście Doliną Strążyską. Podczas marszu mogliśmy podziwiać liczne wodospady oraz kominy skalne uformowane przez wodę. Na największą uwagę zasługuje Wodospad Siklawa. Przed wyjazdem z Zakopanego każdy kupił oscypki, które roztoczyły miłą woń w autobusie. Ostatnim punktem naszej wyprawy był park rozrywki "Rabokoland". Każdy mógł tam znaleźć jakąś atrakcję dla siebie. Wyjazd był bardzo udany. Wszyscy zdrowi i szczęśliwi wrócili do domów.

W SZCZEGÓLNY SPOSÓB, ZA POMOC FINANSOWĄ W ZORGANIZOWANIU WYCIECZKI, CHCIELIBYŚMY PODZIĘKOWAĆ

FIRMIE EAE ELEKTRONIK Z SANOKA ( www.eae-elektronik.eu)