ZAKOPANE,ZAKOPANE...

Dnia 12-13. 06. 2014r. klasa IIISP

z rodzicami i wychowawczynią Agata Kozieradzką

pojechała na  wycieczkę klasową do Zakopanego.

Ze  Strachociny wyjechaliśmy o godzinie 6.00. Podróż trwała cztery godziny. Na miejscu dołączył do nas przewodnik tatrzański. Najpierw wyruszyliśmy do Doliny Kościeliskiej, aby zwiedzić Jaskinię Mroźną. Bardzo ciężko było się w niej poruszać, ponieważ było ślisko i stromo. Jednak z pomocą wskazówek naszego przewodnika oraz rodziców udało się nam wyjść drugim końcem tej jaskini. Gdy cała grupa dotarła na miejsce, mogliśmy pluskać się w strumyku. Odwiedziliśmy też Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej  na Krzeptówkach. Następnie pan kierowca zawiózł nas na pod Wielką Krokiew.  Tam wyjechaliśmy  wyciągiem krzesełkowym na szczyt skoczni, aby podziwiać   piękne widoki Zakopanego. Później pojechaliśmy do miejscowości Małe Ciche, gdzie się zakwaterowaliśmy i zjedliśmy obiadokolację. W drugim dniu wycieczki wyjechaliśmy kolejką na szczyt Gubałówki, tam podziwialiśmy przepiękną panoramę Tatr. Po przejściu szlakiem Butorowy Wierch zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym w dół. Ostatnim punktem programu był pobyt w aquaparku oraz zakupy pamiątek na Krupówkach. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy o godz. 20.00 do Strachociny. Nasza wycieczka była atrakcyjna i udana.